Εγγυήσεις και πολιτική επιστροφής

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΠΟ 10 ΕΩΣ 45 ΗΜΕΡΕΣ

Σημείωση εξυπηρέτησης μετά την πώληση κατά τη διάρκεια της επιδημίας:


Εάν αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα που πρέπει να μας επιστρέψει το προϊόν, ωστόσο δεν μπορεί να αποσταλεί προς το παρόν.

Μην ανησυχείτε, η θα παρατείνει την περίοδο εγγύησης για τους πολύτιμους πελάτες μας σε αυτήν την περίπτωση,

μπορείτε να περιμένετε και να το στείλετε ξανά σε εμάς έως ότου τελειώσει η επιδημία .



Εγγύηση προϊόντος 7 ημερών DOA

Εάν ένα ή περισσότερα από τα στοιχεία που λάβατε είναι κατεστραμμένα, διαφορετικά ή δεν λειτουργούν, θα προστατεύεστε από αυτήν την Εγγύηση. Επικοινωνήστε μαζί μας για Εξουσιοδότηση Επιστροφής Υλικού εντός 7 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας.

Μετά την επιστροφή του προϊόντος στη διεύθυνση που παρέχεται από την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας, μπορούμε να σας στείλουμε ένα νέο είδος δωρεάν (θα σας επιστρέψουμε το κόστος αποστολής επιστροφής) ή μπορείτε να επιλέξετε να λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων.

Επιστροφή 30 ημερών χωρίς λόγο

Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με την αγορά σας και το προϊόν εξακολουθεί να βρίσκεται σε ολοκαίνουργια κατάσταση, μπορούμε να κανονίσουμε μια μερική επιστροφή χρημάτων, η οποία θα καλύψει την τιμή του προϊόντος μείον τα έξοδα αποστολής. Θα είστε υπεύθυνοι για την πληρωμή των τελών αποστολής επιστροφής.

Επικοινωνήστε μαζί μας για Εξουσιοδότηση Επιστροφής Υλικού εντός 30 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας.

Σημείωση: Είδη όπως εσώρουχα / μαγιό δεν καλύπτονται από αυτήν την εγγύηση για λόγους υγιεινής. Εάν χρειάζεστε βοήθεια, μπορείτε να ελέγξετε τη διαδικασία επιστροφής ενδυμάτων παρακάτω ή να επικοινωνήσετε μαζί μας

180 ημέρες έως την ποιότητα της ανταλλαγής ή της επιστροφής χρημάτων

Εάν υπάρχουν προβλήματα ποιότητας σε ορισμένες κατηγορίες προϊόντων, μπορείτε να λάβετε επιστροφή χρημάτων ή ανταλλαγή έως και 180 ημέρες. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μάθετε εάν το προϊόν ανήκει σε αυτήν την κατηγορία.

Σημείωση: Λόγω της φύσης και της προβλεπόμενης χρήσης του, τα ρούχα, τα παπούτσια, τα βραχιόλια, οι διακοσμήσεις, τα αξεσουάρ τηλεφώνου και tablet, οι οικιακές συσκευές, οι διακοσμήσεις σπιτιού, τα παιχνίδια RC, τα υφάσματα οικιακής χρήσης και άλλα παρόμοια είδη δεν περιλαμβάνονται σε αυτήν την περίοδο εγγύησης. Για άλλες λεπτομέρειες προϊόντος επικοινωνήστε μαζί μας ή αναφέρετε άλλες εγγυήσεις.

Λείπουν αντικείμενα, λανθασμένα αντικείμενα ή εσφαλμένο πακέτο

Κατά τη διάρκεια της παράδοσης, βεβαιωθείτε ότι το πακέτο είναι σε καλή κατάσταση (κανένα σημάδι ανοίγματος) και επιβεβαιώστε τα περιεχόμενα πριν υπογράψετε το δέμα.

Για τυχόν προβλήματα, επικοινωνήστε μαζί μας και ακολουθήστε τη διαδικασία εγγύησης:

1. Καταχωρίστε τον αριθμό παραγγελίας σας και τον κωδικό προϊόντος (αριθμός SKU).

2. Στείλτε μας μια σαφή εικόνα της εξωτερικής συσκευασίας, όλες οι ετικέτες αποστολής είναι ορατές και (εάν υπάρχει) το αντικείμενο που ελήφθη.

Πιθανές λύσεις μετά την επιβεβαίωση του προβλήματος

Εάν λείπει κάποιο αντικείμενο, θα στείλουμε ξανά το αντικείμενο / αξεσουάρ που λείπει δωρεάν εντός της περιόδου εγγύησης.

Εάν έχουμε αποστείλει το λάθος αντικείμενο, είτε θα σας επιστρέψουμε πλήρως είτε θα στείλουμε ένα εναλλακτικό είδος (εάν ισχύει και διαθέσιμο). θα αποφασίσει εάν θα πρέπει να επιστρέψετε το λάθος προϊόν ή όχι και θα σας αποζημιώσετε για το τέλος αποστολής επιστροφής όταν το λάβουμε.

Περίοδος επισκευής και εξαιρέσεις και σημειώσεις εγγύησης


Περίοδος επισκευήςΚατηγορία
1 χρόνοςΚινητά τηλέφωνα, tablet, υπολογιστές, mainboard και κινητήρες ηλεκτρικών ποδηλάτων και ηλεκτρικών σκούτερ, βιντεοπροβολέων, τρισδιάστατων εκτυπωτών, μηχανών χάραξης λέιζερ και αναγνωστών ebook
180 ημέρεςΈξυπνα ρολόγια και ηλεκτρονικά αξεσουάρ (π.χ. ακουστικά, πληκτρολόγια, ηχεία και ποντίκια)
90 ημέρεςΈξυπνα βραχιόλια

Για τις παραπάνω κατηγορίες, η εγγύηση αφορά μόνο τον κύριο φορέα. Η περίοδος εγγύησης των αξεσουάρ προϊόντων (όπως φορτιστές) είναι 30 ημέρες.

Εξαιρέσεις και σημειώσεις εγγύησης

1. Η υποβάθμιση του φυσικού προϊόντος λόγω φθοράς, καθώς και θραύση / ζημιά κατά τη χρήση, αποτελεί αποκλειστική ευθύνη του πελάτη και δεν καλύπτεται από τις εγγυήσεις μας.

2. Εάν έχετε καταστρέψει / κακή χρήση των αντικειμένων, η εγγύηση του προϊόντος ακυρώνεται αμέσως. Δεν υπάρχει αποζημίωση σε τέτοιες περιπτώσεις. Ωστόσο, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να αγοράσετε ανταλλακτικά ή ανταλλακτικά (εάν υπάρχουν). Θα χρεώσουμε την αρχική αξία των εξαρτημάτων και ένα τέλος αποστολής για την αποστολή τους.

Ο πελάτης ακυρώνει την εγγύηση εάν:

- Αναβοσβήνει το υλικολογισμικό μιας συσκευής ή ριζώσει μια συσκευή

- Ανοίξτε το σώμα σε μια προσπάθεια να διορθώσετε τη συσκευή

- Τροποποίηση, αφαίρεση, προσαρμογή ή ανταλλαγή τμημάτων του προϊόντος

- Χρησιμοποιήστε τη συσκευή με τρόπο που δεν προορίζεται αρχικά

- Συνεχίστε να χρησιμοποιείτε το αντικείμενο μόλις προκύψει σφάλμα και προκαλεί μεγαλύτερη ζημιά

Επιστρέφει τον περιορισμό επεξεργασίας

Εάν έχετε προβλήματα μετά την πώληση, επικοινωνήστε μαζί μας απευθείας για μια λύση ανάλογα με την περίπτωσή σας. Θα επιβεβαιώσουμε εάν πρέπει να επιστρέψετε το αντικείμενο και σε ποια διεύθυνση μπορείτε να το επιστρέψετε.

Η ακόλουθη ενότητα περιγράφει τον χρόνο επεξεργασίας που απαιτείται κατά τη λήψη του επιστρεφόμενου αντικειμένου σας.

Για ανταλλαγές, ο χρόνος επεξεργασίας για το ανταλλασσόμενο αντικείμενο θα είναι μεταξύ 3-6 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του αντικειμένου σας και ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των αποθεμάτων.

Για επιστροφές χρημάτων, ο χρόνος επεξεργασίας για να προχωρήσουμε στην επιστροφή χρημάτων θα είναι μεταξύ 3-6 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του επιστρεφόμενου αντικειμένου σας. Αφού επεξεργαστούμε την επιστροφή χρημάτων, ο χρόνος που απαιτείται για την εμφάνιση στον λογαριασμό σας εξαρτάται από τον τρόπο πληρωμής. Κάντε κλικ εδώ για να δείτε περισσότερα.

Για επισκευή, η διάρκεια εξαρτάται από το απόθεμα αντικειμένων και ανταλλακτικών του κατασκευαστή.

Διαδικασία επιστροφής ενδυμάτων

Επιστρεφόμενα είδη

Τα στοιχεία που μπορούν να επιστραφούν / επιστραφούν ή να ανταλλαχθούν εντός 30 ημερών από την παραλαβή τους πρέπει να ακολουθούν τα παρακάτω κριτήρια:

1. Ελαττωματικά αντικείμενα κατεστραμμένα / σπασμένα ή χρωματισμένα κατά την άφιξη.

2. Είδη που ελήφθησαν σε λάθος μέγεθος / χρώμα.

3. Μη πλυμένα, άχρηστα και αχρησιμοποίητα αντικείμενα που δεν ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες σας εντός 30 ημερών από την παραλαβή.

Μη επιστρεφόμενα είδη

Δεν θα δεχτούμε επιστροφές στις ακόλουθες προϋποθέσεις:

1. Στοιχεία εκτός του χρονικού πλαισίου εγγύησης των 30 ημερών.

2. Πλυμένα, φθαρμένα, μεταχειρισμένα ή λανθασμένα αντικείμενα.

3. Είδη στις ακόλουθες κατηγορίες: Μαγιό, Εσώρουχα, Εσώρουχα και Σκουλαρίκια. Αυτά τα είδη δεν καλύπτονται από την εγγύηση για λόγους υγιεινής.

Ζητήματα μεγέθους

Στη βιομηχανία ενδυμάτων, υπάρχουν μικρές διαφορές μεγέθους μεταξύ εμπορικών σημάτων και κατασκευαστών. Είναι σημαντικό να ελέγξετε το γράφημα μεγέθους και το διάγραμμα μετατροπής μεγέθους στο προϊόν πριν από την παραγγελία.

Εάν σας έχουμε αποστείλει εσφαλμένα το μέγεθος, είτε θα σας επιστρέψουμε πλήρως είτε θα σας στείλουμε ένα στοιχείο με ένα εναλλακτικό μέγεθος (εάν υπάρχει).

Εάν επιλέξατε λάθος μέγεθος, θα σας προσφέρει μια ανταλλαγή ή επιστροφή χρημάτων, αλλά λάβετε υπόψη ότι τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή των αντικειμένων είναι δικά σας έξοδα.

Πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας για να κανονίσετε την επιστροφή χρημάτων. Τα επιστρεφόμενα στοιχεία χωρίς εξουσιοδότηση επιστροφής εμπορευμάτων (RMA) δεν θα γίνονται δεκτά.

Πώς να ζητήσετε εγγύηση (επιστροφή, επισκευή και επιστροφή χρημάτων) και σημειώσεις

Εάν το αντικείμενο σας έχει κάποιο πρόβλημα, επικοινωνήστε μαζί μας

Ακολουθήστε προσεκτικά τη διαδικασία εγγύησης για να ελαχιστοποιήσετε τυχόν καθυστερήσεις:

1. Περιγράψτε λεπτομερώς το πρόβλημα με το αντικείμενο σας: Τι συνέβη; Πότε? Πως? Παρακαλούμε επίσης δηλώστε τον πλήρη αριθμό παραγγελίας και τον κωδικό προϊόντος (αριθμός SKU).

2. Πείτε μας ποια μέτρα έχετε ήδη λάβει για να επιλύσετε το πρόβλημα.

3. Δώστε τον κωδικό είδους που αναγράφεται στην εξωτερική συσκευασία.

4. Στείλτε μια καθαρή φωτογραφία ή βίντεο που δείχνει το ελάττωμα. Αυτά πρέπει να λαμβάνονται υπό καλό φωτισμό.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:

Πρέπει να δώσετε μια σαφή φωτογραφία ή βίντεο που να δείχνει το πρόβλημα προϊόντος / την παραγγελία / τον αριθμό SKU.

Οι φωτογραφίες / βίντεο θα πρέπει ιδανικά να είναι καθαρές και εστιασμένες, να λαμβάνονται υπό καλές συνθήκες φωτισμού και από κοντινή έως μεσαία απόσταση. Αυτό μας επιτρέπει να εντοπίσουμε και να επαληθεύσουμε τα ζητήματα.

2. Εάν το προϊόν επιστραφεί περισσότερο από ένα μήνα μετά την παραλαβή ή εάν το προϊόν επιστραφεί για λόγους πελάτη (συμπεριλαμβανομένης της μη ικανοποίησης, του λάθους μεγέθους, της αλλαγής του νου), ο πελάτης είναι υπεύθυνος για τα έξοδα αποστολής. Για επιστροφές που δεν σχετίζονται με τον πελάτη εντός ενός μηνός, η είναι υπεύθυνη για το κόστος αποστολής και ο πελάτης πρέπει να το επιστρέψει χρησιμοποιώντας τη μέθοδο αποστολής που ορίζει . Σε όλες τις περιπτώσεις επιστροφής, ο πελάτης πρέπει να παρέχει τον αριθμό παρακολούθησης.

3. Οι πελάτες πρέπει να επικοινωνήσουν μαζί μας πριν επιστρέψουν ένα αντικείμενο. Τα επιστρεφόμενα στοιχεία χωρίς εξουσιοδότηση επιστροφής εμπορευμάτων (RMA) δεν θα γίνονται δεκτά. Για ελλιπή αιτήματα εγγύησης, διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί οποιαδήποτε αποζημίωση. Εάν ο πελάτης έχει επιστρέψει το πακέτο χωρίς προηγούμενη εξουσιοδότηση (Έντυπο RMA), στείλει σε λάθος διεύθυνση, επιστρέψει λανθασμένο αντικείμενο ή υποβάλει κενό πακέτο, διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί οποιαδήποτε αποζημίωση.

4. Για επιστροφή χωρίς λόγο, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το πακέτο προϊόντος είναι άθικτο και ότι όλα τα αξεσουάρ είναι πλήρη και αχρησιμοποίητα. Τα είδη ένδυσης και άλλα είδη πρέπει να είναι καινούργια, άπλυτα και να έχουν ετικέτες.

5. Οι πελάτες πρέπει να επιστρέψουν το αντικείμενο με τη μέθοδο αποστολής που καθορίζεται από την συνήθως απαιτείται καταχωρημένη αλληλογραφία.

6. Όλες οι επιστροφές θα ελεγχθούν από την τεχνική μας ομάδα κατά την άφιξη. Εάν το επιστρεφόμενο προϊόν δεν μπορεί να επισκευαστεί, η θα παρέχει μια εναλλακτική λύση.

Επιλέγοντας ΝΑΙ δηλώνω ότι είμαι άνω των 18 ετών για να δω το περιεχόμενο της σελίδας.